poniedziałek, 6 lutego 2017

Wesołe babeczki - zestaw kreatywny

Hejka :)

W Biedronce już po raz kolejny pojawiły się zestawy kreatywne, które mnie bardzo ciekawiły lecz z braku czasu nie mogłam ich przetestować (mam nie tkniętą tubę z uroczą pszczółką, aż wstyd się przyznać).
Niedawno kupiłam tubę z wesołymi babeczkami, była przeceniona gdyż była lekko zgnieciona (może i dlatego czekała właśnie na mnie ;P ) Na szczęście zaczęłam dysponować wolnym czasem i zabrałam się do wspominanych zestawów,  wybrałam na początek babeczki! Wydawały mi się łatwiejsze i chciałam zobaczyć czy poradzę sobie z instrukcją.

Tuba wygląda tak : 



W środku znajdziemy materiał na dwie wesołe babeczki, wypełnienie, szydełko i instrukcje. Brak tam igły do szycia lecz jestem posiadaczką nie jednej więc dla mnie nie stanowiło to problemu.




Prace rozpoczęłam z zapałem chociaż nie zgadzały mi się nazwy w instrukcji więc robiłam troszkę po swojemu tak jak uważałam, że będzie lepiej. Zastanawiałam się czy ktoś kto nie miał styczności z szydełkiem czy w ogóle by sobie poradził. Moja odpowiedź brzmi, że raczej niestety nie ... a już na pewno nie dziecko w wieku 9 lat chyba że obdarzone darem do szydełkowania :)

Pierwsza babeczka szła mozolnie:




Natomiast druga poszła już o wiele sprawniej. Co ciekawe materiału wystarczyło mi na trzy wesołe babeczki z tym że trzecia musiała zostać zmodyfikowana z powodu wyczerpania się jednej z włóczek. Efekt zobaczcie sami myślę, że nie wygląda tak źle ;)




Co do tuby, postanowiłam ją wykorzystać i dać jej nowe życie:




A kończąc dzisiejszy wpis dodam jeszcze zdjęcie kolejnej babeczki bo słodkości nigdy dość :D




I jak podobają się babeczki ? :) Która by była schrupana przez Ciebie ? :)
Buziaczki :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz