czwartek, 15 czerwca 2017

Zwariowany ptak

Witam :)

Ostatnio niestety zaniedbałam wpisy na blogu...  mam nadzieje, że teraz to się poprawi i będę systematycznie umieszczać jakiś wpis.
W Empiku napotkałam kreatywny zestaw do szydełkowania pod tytułem cytuje: "Wydziergaj swojego własnego zwariowanego ptaka" :P brzmi dość zabawnie! Oczywiście znalazł się w moim koszyczku i postanowiłam wykonać zwariowaną ptaszynę ;)

Opakowanie prezentuje się tak:

W środku znajdziemy :
Igła i szydełko plastikowe. Moim zdaniem szydełko nie nadaje się do szydełkowania wykonywałam ptaszka swoim szydełkiem lecz igła jak najbardziej się nadaje i jest w ładnym kolorze zielonym.
Co do samej instrukcji jest w wersji polskiej i angielskiej. W polskiej dużo błędów... więc robiłam z instrukcji angielskiej gdzie też znalazłam błąd lecz nie bardzo istotny (nie przeszkadzał w zrobieniu zabaweczki).
A tak powstawał zwariowany ptak:


a gotowy prezentuje się tak:




A teraz porównanie powstałej maskotki z tą z opakowania nie trzymałam się dokładnie instrukcji więc nie jest identyczny ;)


Dziękuje za uwagę :)
Pozdrawiam cieplutko! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz